Τρίτη, 23 Ιουνίου 2026 18:55
Ο Δήμος Χαλανδρίου προχώρησε, το Σάββατο 19 Οκτωβρίου, στην πρώτη διανομή καύσιμης ξυλείας, που προέκυψε μετά την κοπή των καμένων δέντρων στους κοινόχρηστους χώρους ιδιοκτησίας του Δήμου. Η διανομή έγινε

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.