Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026 21:26
Τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται οι πολίτες στα ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης προσφέρει πλέον ο Δήμος Χαλανδρίου, μετά την ένταξή του στο πρόγραμμα myKEPlive του Yπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Η ένταξη στο πρόγραμμα

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.