Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026 05:17
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία την περασμένη εβδομάδα (16 έως 20 Νοεμβρίου) η διανομή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης σε 4.000 ευάλωτους συμπολίτες μας, σε Δήμους του Βόρειου Τομέα Αττικής, στο πλαίσιο

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.