Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2026 07:47
Μια ακόμη εθελοντική αιμοδοσία διοργανώνει ο Δήμος Χαλανδρίου σε συνεργασία με το Τμήμα Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών «Αλεξάνδρα», το Σάββατο 20 Μαρτίου 2021. Η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί στον 2ο

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.