Τρίτη, 23 Ιουνίου 2026 21:41
Με γνώμονα την προστασία της υγείας των πολιτών από την υπερέκθεσή τους στην ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία η οποία εκπέμπεται από τις εγκαταστάσεις κινητής τηλεφωνίας, ο Σύνδεσμος για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη συνεχίζει

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.