Τρίτη, 23 Ιουνίου 2026 15:38
Με εντολή του περιφερειάρχη Αττικής Γιώργου Πατούλη ξεκίνησαν οι εργασίες οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης -διαγραμμίσεις και τοποθέτηση πινακίδων- στις Λεωφόρους Κηφισίας, Λαυρίου και στην πλατεία Συντάγματος. Οι εργασίες εκτελούνται στο

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.