Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2026 19:41
Ο Σύνδεσμος για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη των Πόλεων συνεχίζει για 8η χρονιά το πολύ επιτυχημένο και άκρως εποικοδομητικό Πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής στα σχολεία των Δήμων - μελών του. Στο πλαίσιο αυτό,

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.