Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026 12:36
Ενθαρρυντικό χαρακτηρίζει ο δήμαρχος Χαλανδρίου Σίμος Ρούσσος το γεγονός ότι ο υπουργός Εσωτερικών Τάκης Θεοδωρικάκος ήταν θετικός, στη χθεσινή τηλεδιάσκεψη με τους δημάρχους Αττικής, στο αίτημα για επέκταση του προγράμματος

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.