Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026 15:53
Τη Μ. Δευτέρα 13 Απριλίου ξεκίνησε τη δοκιμαστική του λειτουργία το νέο καδοπλυντήριο που απέκτησε πρόσφατα η Διεύθυνση Διαχείρισης Απορριμμάτων του Δήμου Χαλανδρίου. Το όχημα αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.