Σάββατο, 27 Ιουνίου 2026 11:07
Ολοκληρώθηκαν μέσα στο Σαββατοκύριακο 27-28 Ιουνίου 2020 οι εργασίες βαψίματος και ζωγραφικής στο 12ο Δημοτικό και το 15ο Νηπιαγωγείο Χαλανδρίου, μετά τους βανδαλισμούς που έγιναν στα κτίρια το προηγούμενο διάστημα.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.